Публікації

Природознавство. Домашнє завдання на 15.05

Зображення
Привіт усім!   Впевнена в тому, що всі ви гарно засвоїли попередню тему - "Різноманітність середовищ життя" і впевнено зможете розповісти про  мешканців усіх середовищ.  Сьогодні п родовжуємо вивчення, а саме: " Взаємозв’язки між організмами.  Співіснування організмів". Так як у підручнику даного матеріалу немає, тому вам потрібно уважно переглянути наступні відео: Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв'язки між організмами.       Ланцюги живлення:   Домашнє завдання:   Переглянути відео та скласти по 3 ланцюги живлення. Усім гарного настрою!

Природознавство. Домашнє завдання

Зображення
Привіт усім! Тема, яку сьогодні ми маємо з вами розглянути - " Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів  до життя в кожному з них".  Наземно-повітряне середовище ВОДНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ ГРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ Домашнє завдання: Опрацювати параграфи 40, 41,42. Також не забудьте про тестування, яке буде доступним лише до 9 травня за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=865215

Завдання з природознавства на 6 травня

Зображення
Доброго дня, мої любі п'ятикласники! Я дуже сумую за вами, але ми всі маємо дотримуватися карантину. Для узагальнення знань за темою "Різноманітність організмів" пропоную вам пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=865215 Дане тестування буде доступне до 9 вересня для того, щоб якомога більше вас змогли пройти дане тестування!!! Наступною темою, яку ми розглянемо -   Середовище життя.  Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.  Ваше завдання: переглянути  наступні відео  Чинники середовища життя на планеті Земля. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища Домашнє завдання:  Опрацювати параграф 38, 39,   виконати тестування. До наступної зустрічі! 

Домашнє завдання на 29.04 з природознавства!

Зображення
Привіт усім!  Розумію, що у вас дуже багато завдань з інших предметів, тому не буду вас перевантажувати. Ви вже вивчили теми про рослин і тварин, а сьогодні вам потрібно опрацювати наступні розділи це "Гриби та бактерії" Домашнє завдання: Опрацювати параграфи 36 та 37 та переглянути наступне відео: Бактерії: Гриби:  Усім бажаю гарного настрою!

Домашнє завдання з природодознавства

Зображення
Любі мої п'ятикласники! Сумую за вами всіма  - за веселими, цікавими хлопчиками та дівчатками!  Надіюсь, що ви всі з нетерпінням чекаєте закінчення  карантину і зустрічі у стінах рідної школи! Для закріплення знань про рослини вам необхідно пройти невеличке тестування за наступним посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=363936 . Вам потрібно буде ввести своє ім'я та прізвище. Результати тестування я вам в особисті повідомлення повідомлю.  Ми продовжуємо вивчення теми "Різноманітність організмів", а саме - різноманітність тварин. Домашнє завдання з природознавства на 10 квітня: 1) Опрацювати параграф підручника 35; 2) Виконати вправу 4, стор. 129 у зошиті Не забувайте про нашу улюблену руханку: Додаткова інформація: Різноманітність організмів Щасти усім Вам! До наступної зустрічі!!!

Природознавство. Дистанційне навчання

Зображення
Доброго дня, мої дорогі учні!  Домашнє завдання з природознавства на 27 березня: 1) Опрацювати параграф підручника 34; 2) Виконати вправу 4, стор. 124 Додаткова інформація:  Для кращого розуміння попередньої теми, а саме: " Організм і його властивості.  Клітинна будова організмів" перегляньте наступне відео:  Наступне відео буде стосуватися домашнього завдання на 27 березня:  Вказівки про домашнє завдання, яке озвучене у відео - ви не виконуєте!!!!

Розминка для мозку під час карантину.

Зображення
ВИДАТНІ ВЧЕНІ-ХІМІКИ