Зі святом останнього дзвоника!



Моїм випускникам!
 Дорогі, діти! Хочу сказати вам сьогодні одну річ - мені сумно розуміти, що наша спільна життєва доріжка підійшла до кінця. Я звикла до вас, як до рідних дітей. Спасибі, що стільки років ви дарували мені дружбу, розуміння, любов і тільки радість. Так хочеться уберегти кожного з вас від подальших життєвих проблем, від нещасть і невдач. Знайте, що в будь-який важкий момент я буду рада допомогти вам радою і ділом!

Як дуже швидко виросли ви, діти,
Дорослі стали й самостійні всі.
То ж хочеться сміятися й радіти —
Сьогодні ви у весняній красі.
Бо юність ваша — це пора цвітіння,
Як і весна, що цвітом виграє.
У вас тепер високі є стремління,
Сміливість, мрія і натхнення є.
То ж перед вами стеляться дороги,
Лиш крок один і будете іти
Упевнено й завжди до перемоги,
До мрії і до власної мети.
Ідіть сміливо! Хай усе вдається,
Хай сонце усміхається в путі.
А серденько ніколи не здається
Й душа хай не збідніє у житті,
А лиш любов’ю наповнюється щиро,
В ній стане більше сонця і тепла.
Бажаю вам здоров’я, щастя, миру
І доля щоб прихильною була.
Душею ви завжди були багаті,
У вас є співчуття і доброта.
Й серця у вас сміливі і крилаті
Й дорога в світ хай буде вам проста
І світла-світла, праведна і чиста,
Щоб ви ніде не збилися з путі.
Дзвінок останній, мить ця урочиста
Залишаться з дитинством у житті,
Та буде повертатися порою
У спогадах про школу і про клас.
Один за одним стійте всі горою.

Щасливо, любі діти, в добрий час!
















Шановні батьки!



 Дозвольте мені висловити свої щирі слова подяки. Сказати вам велике людське спасибі за все! 

За те, що ви дітей своїх любили,
Несли в їх душі ніжний світ й добро.
Що пестили й від бід їх боронили,
За те, що дарували їм тепло,
За те, що ви ночей не досипали,
Читали й малювали із дітьми,
Що з ними знов маленькими ви стали,
За те, що ви ростили їх людьми,
Старанно і сумлінно фарбували
Підлогу, вікна, стелю та столи.
За те, що з дітьми разом ви співали.
Ростили квіти, школу берегли.
Я дякую, батьки, за все уклінно!
Нехай у вас в серцях живе  любов!
Життя біжить, як день і ніч, невпинно.
Але добро вернеться в душі знов!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Привітання!

Кислоти, їх склад та номенклатура. Класифікація кислот